BĚH KOLEM MYSLIVNY, 22.3.2009

22.03.2009 06:41

      Ranní sluníčko slibovalo pěkný nedělní sportovní den. Včerejší, do dnešního rána táhnoucí se, oslava narození potomka našeho kámoše Kamila ovšem nesliboval pro můj žaludek nic extra. Ještě před startem pětikolemtrového závodu se zatáhlo a začal foukat chladný větřík. V Kohoutovicích vítr. Na lesní, členitou, lehce podmáčenou trať vyběhlo na krátké 84 žen a mladíků. Při neučásti již jasného vítěze BBP 08/09 Homoláče bylo vše otevřené. Stylem start cíl však neponechal nic náhodě blanenský Berka (i s odřeným kolenem). Pro Acer nejdůležitější kategorie žen se zúčastnilo 23 závodnic, vítězkou se stala Masná z Olympu Brno. Naše Káťa doběhla, dle jejich slov po mizerném výkonu, na desátém místě. Průběžně okupuje stále 4.místo s již jen teoretickou nadějí na bednu.

     Dlouhá trať přivítala na úzkém startovním roštu  179 závodníků, tentokrát bez některých favoritů. Se značným náskokem vyhrál Ondráček z UNI Brno před Pospíchalem z Ekol teamu Brno a třetím Kotyzou opět z UNI Brno. Já se hoďku před startem posílil aminokyselinami. Před tím jsem však ještě třikrát návštívil záchodu. Takto lehce pocuchán jsem vyběhl na pro mne simpatickou trať. Ta se odměnila za pozitivní myšlenky a nohy motající už cyklistické dávky letěli sami. Na vině byl určitě i vítr, který polovinu trati tlačil do zad a v místech kde byl proti, jsem využíval cykloháku. K závěru jsem se opět přesvědčil, že závody se dost zrychlují. Poslední 2 km jsme běželi snad sprintem. 42. místo / 27. v kategorii je pro ukončení BBP 08/09 z mé strany, docela slušné. Káťa zakončuje neděli výběhem po pětce na celkově 143. místě. Dle mého soudu by se ale měla šetřit, vzhledem k nadcházejícímu běžeckému programu v jejím kalendáři.

                                                                                                                                          Bříza

www.bbp.webzdarma.cz