JESENICKÝ ŠNEK (2. závody)

05.06.2007 07:38

 

Klasické XC, 25 km dlouhé, to mi nesedí, ale jako příprava (hlavně silová) dobrý. 4 okruhy po více jak 6km, nahoru dolů, široká jezdivá trať, ne moc technicky náročná. Po startu jsem nechytil tempo, ve 3 kole se začínám chytat, aleBohužel u XC pozdě. Cyklokrosař Mlynář, ani jeho brácha mne nedali, a toho si při takovém profilu cením. U závodu byl přítomen i hodně špatný rozhodčí ČSC, který do zápisu pěkný zmatek.

Moje pořadí žádná sláva 33 místo, 59 na startu, čas: 1:13,53 hod. (ztr. -16,45 min.)

 

 

silniční závod NAPŘÍČ JESENÍKY, 2.6.2008

Umístění opět není na chlubení, ale zkušenost dost dobrá: 53 z 80, čas: 1:30,14 (ztr. – 13,21 min)

 

 

 

Nejvýznamnější silniční závod pořádaný v městě Jeseník. Opět poměrně krátká trasa 47 km, ovšem profil naháněl trošku hrůzu. A taky to, že pojedu v početném balíku. Předem můžu říci, že cíl jsem si splnil. A to udržet se v pelotonu do Zlatých hor. Od Jesu do Zlatých hor jsme nešly snad v průměru pod 40km/h. Účastnily se poměrně dobří silničáři-řky regionu, i známý hokejista Radek Bonk (skončil přede mnou). První kopec za Zlatými horami rozhoduje o mém dalším osudě na chvostu závodu. Alespoň chytám skupinu s A.Babuňkovou (momentálně třetí v silničním ČP), ale dělám školáckou chybu (vlna při střídání). To, co jsem si vyslechl od nejlepší ženy v pelotonu si budu pamatovat na do smrti. Trošku potěšilo moji ješitnost, že jsem ji ujel v následujícínm kopci a při tom ji trošku srazil sebevědomí. V cíli na Rejvízu byla zima, mlha, ale super atmosféra a lidi. Celý závod perfektně organizačně zajištěn. Za startovné 50,-Kč neskutečné!  

 

MTB RELAXA, SKÁLY – CK ST.VES, 26.5.2007