JUNDROVSKÝ KOPEČEK, 11.8.2007

15.08.2007 06:28

Další ze závodů, který měl letos premiérový ročník. Tentokrát přímo v městě Brně, na velmi dobře vybrané trati mezi Kohoutovicemi a Jundrovem. Téměř XC okruh s třemi dlouhými koly o celkové délce 42 km a převýšení 1300 m. Výživné stoupáky, tech. kořenito kamenité sjezdy, singltraily, vše okořeněno promáčeným povrchem. Při startu déšť, v posledním kole slunečno. První prudké stoupání skolilo Pinďův šaltr, po půlce okruhu se potkáváme s Kubou. Společně pak až do závěru měníme pozice. Ve sjezdu mu ujedu, v kopci mě předjede. Škoda bolesti zad v posledním kole. Kuba definitivně ujíždí ve výjezdu na Juranku. Jsem rád, že dojíždím do cíle. Krásný závod, výborná volba lokality, závod má určitě budoucnost.

Neodpustím si jednu vítku, kterou směřuji na ty, co mají během závodů klapky na očích a uších. V posledním kole jsem předjížděl závodníka s upozorněním, kudy ho vezmu. Nic. Byl jsem rychlejší, tak to beru z leva a přitom najíždím na mokrý kořen a padám. Ten kluk pád viděl, ale ani nepřibrzdil, ani se nezeptal jestli dobrý. Před cílem jsem jej docvakl, ale místo abych mu stihl vyčinit, on mě stihl v poslední zatáčce před cílem „zamknout“..........

Byl by hřích nezmínit se o dámském zastoupení Aceru v tomto těžkém závodě. Do cíle dojela Maruška Juráčková, za což zaslouží poklonu. Nezapře prostě rodinu Juráčkovic.

 

P.S.ostatní doplním, jen co bude v pohodě PC a budu moci stáhnout výsledky. omluva Bříza