RALLYE SUDETY, TEPLICE NAD METUJÍ

10.09.2011 07:44

Říka se, že druhý rok bývá nejtěžší (ve sportu?). Mě to na letošních Sudetech nepřipadlo. Letos už tradičně jedeme z Aceru společně s Martinem Stejskalem a mojí rodinkou. Příjezd do Teplic bez překročené rychlosti (Martin se držel), registrace bez zmatků, uložení se ke spánku (díky Káti) a samotný spánek v tělocvičně v poho, nikdo nám neukradl jídlo (opět ale čórkaři nenechali kola bez povšimnutí = 2 kusy), ráno příjemná teplota i počasí, start opět do 3 km asfaltového kopce. Vlastně nic nenasvědčovalo tomu, že si nesplním svůj cíl, dokončit za míň jak 7 hod. Ani průběh závodu, kterej jsem si užíval možná víc jak vloni, nedával tušit propadu ve výsledkové listině. I když byla trať kratší o 5 km, tak bláto a část v Polsku, ji určitě nezjednodušili. Hvězdu jsem opět nedal a neměl jsem to ani v plánu. I když ....... Po celou dobu jízdy nenastal žádnej větší problém s technikou, hlavou, ni fýzou. Jen předposlední výjezd se dostavila obvyklá slabost. V cíli mě naměřili 7:13 hod. Martinovi se asi jelo dobře. Na záda si nijak zvlášť nestěžoval a čas lehce přes 7:30 hod. taky nepatří mezi špatný. Na jednu stranu trošku zklamání, nadruhou už se těším na příští ročník. Snad již na devětadvácách (?).

                                                                                                        Bříza

https://www.redpointteam.cz/zavody/rallye_sudety/rallye_propozice/index.html