REŠICE VOLTAGE TOUR, 23.6.2007

25.06.2007 20:16

První ročník v bikersky ne moc využívané lokalitě. Dva okruhy, poměrně rovinaté, 50% asfalt, dva výživné kopečky a k tomu všudypřítomný silný vítr. Přemýšlel jsem, jestli tento větřík má něco společného s nedalekými Dukovany. Zvláštní způsob startování, podobně jako časovka, ve vlnách po třech (já osmá řada). Podařilo se mi pojet vše přede mnou. Bohužel cca 9 min. ztrátu jsem nabral při pádu na dřevěném mostku (ještě že měl zábradlí, jinak jsem zahučel do vody a asi to nerozchodil) a potom během bloudění z důvodu smazané směrové šipky na silnici (nebyl jsem sám). Od poloviny závodu taky jedu bez jídla (fakt dobrý). Můj rychl. průměr přes 27 km/h mě předurčil na 5. místo celkově z 33 startujících.

Zajímavě pojatý závod z perfektní organizací, škoda jen malé účasti závodníků. Uvidíme co další ročníky.