VELKÉ KRITÉRIUM, KAVKAZ CUP, 16.srpna

16.08.2009 08:01

       První novomanželský den jsem si spestřil pěkným závodečkem. Předzávodní životospráva byla optimální - svatební hostina, nějaká pálenka na kuráž, nějaký hrnky, lehce cukroví a dort, večer zase hrnky, slané dobroty a tancovačka do 01:30 hod. Ráno budíček dle plánu, kuřecí vývar z bujónu, záchodeček a hoďka na rozjetí. Na startu 21 lidí, z toho většina dle vyzáže žiletek. Pořadatel mě vystrašil otočením tratě - ořechovskej kopeček a co nejhůř, hnus z Ivančic do Neslovic. Můj cíl - uviset špici do Ivančic. Závod se rozjel v poklidném tempu, první lehčí stoupání do Nebovid mě jaksi nebavilo, tak jsem tam nechal hrubou a lehce si poodskočil. Před obcí jsem zjistil, že mám fóra cca 50m a trošku mě zahaprovalo něco o úniku. Budoucnost ukázala, že kdybych to udělal, tak mě plíce vypochoduje z těla (takhle mě v cíli jenom nadala). I ve stoupání do Ořechova se mi jelo nečekaně parádně a 3/4 kopce opět hrubá. Zde odpadla polovina pelotonu a zůstalo nás 11. V duchu jsem si říkal o desítku, ale za Ivančicema se plíce ozvala s tím, že na CT vyšetření jdeme až v říjnu. A jak říkají profíci, jsem si raději vystoupil. Na kopci jsem zjistil, že to nebylo zas tak hrozný. Spojil jsem ještě dva odpadlíky a trošku si orazil. V stoupání na Střelice jsme jednoho urvali a ve stoupání do Nebovid dostal druhý křeče. Jenže to byl masters z KC Brno a ti to umí tak jak tak. Přesto mě ten devátej flek na pásce nechal. Pohodovej závod byl zakončen vyhlašováním výsledků na zahrádce restaurace Kavkaz.

1. Miroslav Krejčí        1:31:58 
2. Stanislav Komárek   1:31:58 
3. Jiří Pražák              1:31:59 
 

9. Jiří Březina             1:36:01        

                                                                            Bříza